سئوالات متداول

پاسخ به سئوالات متعدد پرسیده شده

در مورد تبلیغات در وایبر سوال دیگری دارید؟

اگر سوالی که در ذهن شماست در لیست پرسش و پاسخ های بالا نیست و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید سوال و یا در خواست شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

تماس با وایبر مکس: 04133369881

 

پاسخ به سئوالات متداول

  • منظور از پنل چیست؟ +

    منظور از پنل استفاده از سرویس ارسال وایبر به صورت تحت وب است و دیگر نیازی به نصب نرم افزار خاصی بر روی سیستم یا دستگاه وجود نداشته و دسترسی به اینترنت کافی است وارد سامانه ارسال وایبرمکس شده و با نام کاربری خود Login کرده و درخواست خود را ارسال کنید.
  • تفاوت پنل ها در چیست؟ +

    در حال حاضر تفاوت پنل ها در قیمت اولیه و هزینه ارسال هر پیام میباشد و همچنین پنل ویژه و نمایندگی امکان استفاده از وب سرویس را دارا هستند و پنل نمایندگی قابلیت فروش پنل با حداقل قیمت ارسال و تعریف کاربر را نیز دارد.
  • آیا محدودیت ارسال وجود دارد؟ +

    محدودیت ارسال به هیچ نوعی وجود ندارد.
  • شرایط استفاده از پنل چگونه است؟ +

    شما با کلیک بر روی دکمه ی سفارش آنلاین و پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین بلافاصله با دریافت نام کاربری و کلمه عبور بر روی موبایل خود قادر به استفاده از پنل بوده و میتوانید در همان لحظه ارسال های خود را شروع کنید.
  • تفاوت پنل تحت وب شما با نرم افزارهای ارسال وایبر موجود در بازار چیست؟ +

    نرم افزارهای موجود در بازار محدودیت ارسال دارند و معمولاً پس از 100 عدد ارسال وایبر مسدود میشوند. اما با استفاده از پنل تحت وب وایبرمکس محدودیت ارسال وجود نداشته و نیازی به تعویض خط وجود ندارد زیرا با استفاده از وب سرویس موجود در پنل وایبرادز ، ارسال ها به صورت انبوه ، با حجم بالا و بدون تعویض خط انجام میشود.
  • آیا بانک شماره تلفن بر روی پنل قرار دارد؟ +

    بله کلیه پنل های وایبرمکس دارای بانک شماره های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کد پستی ، منطقه ای و حتی بانک مشاغل میباشد.
  • آیا امکان درج و ذخیره شماره تلفن های خاص کاربر وجود دارد؟ +

    بله ، کاربر میتواند با استفاده از منوی دفترچه تلفن ، شماره  تلفن های خود را بصورت تکی یا گروهی و حتی فایل Excel وارد و در مجموعه هایی که قبلا ایجاد کرده اید ذخیره نموده تا در مواقع مختلف از آنها استفاده نماید.
  • آیا همه شماره های فعال در کشور وایبر دارند؟ +

    خیر، وایبر مکس به تمام شماره های انتخابی از سوی کاربر پیام ارسال میکند . پس از اتمام ارسال ها ، تعداد وایبری ها مشخص میشوند که سامانه بصورت خودکار ارسال های غیر وایبری را محاسبه و هزینه ی آنها را به پنل  مرجوع مینماید. این تراکنش پس از 24 ساعت صورت میگیرد.
  • چگونه اطمینان حاصل کنیم که ارسال ها انجام شده است؟ +

    پس از گذشت 24 ساعت از اتمام ارسال ها، امکان گزارشگیری وجود دارد . در هر گزارش مشخص شده است که به چه شماره هایی ارسال صورت گرفته و چه شماره هایی دارای سرویس وایبر بوده اند.
  • یکی از مزایای موجود در پنل ویژه و نمایندگی امکان استفاده از وب سرویس است یعنی چه؟ +

    با استفاده از وب سرویس میتوانید بر روی نرم افزارهای ارائه شده در مجموعه خود همانند اتوماسیون و ... امکان ارسالوایبر را برای کارکنان خود فراهم کنید و دیگر نیازی به ورود جداگانه به پنل ندارید.
  • 1

آدرس: تبريز، دروازه تهران، نرسيده به هتل مرمر، نبش خيابان اميرکبير، طبقه اول

تلفن: 04133334742

همراه: 09122151838

آمار سایت

1126456
بازدید امروز
بازدید دیروز
بازدید این ماه
بازدید این هفته
بازدید این ماه
بازدید ماه اخیر
کل بازدید
6446
7702
44853
1034854
125946
99280
1126456

آی پی شما: 54.196.33.246